Зв’язок з оператором Лайф

Сучасні мобільні компанії пропонують клієнтам безліч різних тарифів і додаткових послуг, тому іноді абонентам буває непросто розібратися в умовах обслуговування. Але, якщо зв’язатися з оператором Лайф (Lifecell) і отримати інформацію від співробітника служби підтримки, ніяких проблем не виникне.

Клієнти отримають можливість контролювати зв’язок, отримуючи роз’яснення і корисні відомості від представника стільникового компанії. При цьому фахівці контактного центру ведуть роботу з абонентом до досягнення успіху, незалежно від того, скільки часу займе цей процес.

В результаті всі виниклі у абонента складності вирішуються, а незрозумілі нюанси прояснюються.

Зателефонувати з мобільного

як зателефонувати оператору лайф

Найпростіший спосіб отримання допомоги – дзвінок за номером оператора Лайф. Щоб зв’язатися з консультантами, буде потрібно:

  1. набрати на телефоні просту комбінацію 5433;
  2. натиснути клавішу додзвону;
  3. прослухати інформацію від робота і вибрати відповідний пункт меню ;
  4. дочекатися відповіді оператора.

Головний недолік такого підходу – час. Щоб дочекатися розмови з оператором, потрібно прослухати автоматичне повідомлення і почекати, поки один із співробітників контактного центру стане вільним і зможе відповісти. Зате зателефонувати в call -центр можна в будь-який час, а отримання допомоги абсолютно безкоштовне.

При цьому, щоб трохи прискорити процес, досить послідовно натискати клавіші 5, 6, 3 і 0. Потім залишиться вирішити, чи варто проходити опитування (оцінювати якість роботи служби підтримки) після завершення розмови.

Описані дії допомагають позбутися  прослуховування робота, але не можуть прискорити рух черги, тому отримати моментальну відповідь все одно буде непросто.

Інші варіанти зв’язку з живим оператором Lifecell

Якщо описаний спосіб спілкування з оператором Life здається незручним, варто придивитися до альтернативних рішень.

Абоненти можуть вибрати:

  • онлайн-чат на офіційному порталі стільникової компанії;
  • використання особистого кабінету або мобільного додатка Лайфселл;
  • або відвідування офіційної спільноти компанії в соціальних мережах (посилання на соц. мережі представлені на сайті оператора).

Але варто враховувати, що швидкість отримання допомоги тут також залежить від того, як швидко співробітник call -центру закінчить обслуговувати іншого клієнта і зможе перейти до наступного. Обійтися без очікування і отримати миттєву відповідь практично неможливо.

Для контрактних абонентів

Безкоштовний номер оператора Лайф доступний для всіх клієнтів компанії, незалежно від способу і типу обслуговування, тому подзвонити по телефону 5433 і отримати пораду від представника Lifecell здатний кожен абонент. Але потрібно враховувати, що співробітники технічної підтримки зажадають від того, хто подзвонив особисту інформацію, яка допоможе їм переконатися, що перед ними справжній власник сім-карти.

Абонентам на контракті доведеться повідомити прізвище та відомості з паспорта, а іншим клієнтам консультанти пропонують згадати останнього співрозмовника або уточнити, коли останній раз поповнювався баланс. Це потрібно, щоб оператори не зіткнулися з шахраями або «жартівниками», які вирішили таємно підключити другові платну послугу.

Номер для абонентів у роумінгу

як зателефонувати живому оператору лайф

Якщо клієнт знаходиться за межами України, йому варто зателефонувати живому оператору Лайф по спеціальному телефону для роумінгу. Щоб зв’язатися з консультантом, потрібно набрати номер:

  • +38 044 233 63 63;
  • або +38 063 543 31 11.

Оператор не стягує плату за з’єднання, оскільки дзвінок потрібен для допомоги клієнтові. Виняток становлять випадки, коли той, хто телефонує користується сім-картою сторонньої стільникової компанії. У подібних випадках діють базові розцінки на зв’язок, встановлені компанією, яка випустила сімку.

Важливо підкреслити, що набирати номер для дзвінка потрібно виключно в міжнародному форматі (+38). В іншому випадку можливе виникнення складнощів з отриманням відповіді.

Як зателефонувати оператору Лайф з іншого оператора

Щоб додзвонитися до контактного центру, використовуючи сім-карту стороннього оператора, достатньо скористатися телефоном 0 800 205 433.

Дзвінок виявиться безкоштовним, незалежно від часу знаходження абонента на лінії (крім випадків, коли той, хто телефонує знаходиться за кордоном). Зробивши дзвінок, потрібно слідувати порадам робота або зв’язатися з живим консультантом, скориставшись згаданим вище порядком натискання клавіш.

Також при використанні сім-карти сторонньої стільникової компанії можна відвідати сайт Lifecell і скористатися онлайн-чатом.

В такому випадку платити доведеться лише за інтернет, але, з огляду на те, що більшість сучасних операторів надають клієнтам безліміт, ніяких складнощів не виникне.