Найпростіший спосіб отримання допомоги – дзвінок за номером оператора Лайф. Щоб зв’язатися з консультантами, буде потрібно:
Альтернативний спосіб зв’язку, якщо варіант вище недоступний або не працює:
Описані дії допомагають позбутися прослуховування робота, але не можуть прискорити рух черги, тому отримати моментальну відповідь все одно буде непросто.
Головний недолік такого підходу – час. Щоб дочекатися розмови з оператором, потрібно прослухати автоматичне повідомлення і почекати, поки один із співробітників контактного центру стане вільним і зможе відповісти. Зате зателефонувати в call-центр можна в будь-який час, а отримання допомоги абсолютно безкоштовне.
Якщо описаний спосіб спілкування з оператором Life здається незручним, варто придивитися до альтернативних рішень.
Абоненти можуть вибрати:
Але варто враховувати, що швидкість отримання допомоги тут також залежить від того, як швидко співробітник call-центру закінчить обслуговувати іншого клієнта і зможе перейти до наступного. Обійтися без очікування і отримати миттєву відповідь практично неможливо.
Безкоштовний номер оператора Лайф доступний для всіх клієнтів компанії, незалежно від способу і типу обслуговування, тому подзвонити по телефону 5433 і отримати пораду від представника Lifecell здатний кожен абонент. Але потрібно враховувати, що співробітники технічної підтримки зажадають від того, хто подзвонив особисту інформацію, яка допоможе їм переконатися, що перед ними справжній власник сім-карти.
Абонентам на контракті доведеться повідомити прізвище та відомості з паспорта, а іншим клієнтам консультанти пропонують згадати останнього співрозмовника або уточнити, коли останній раз поповнювався баланс. Це потрібно, щоб оператори не зіткнулися з шахраями або «жартівниками», які вирішили таємно підключити другові платну послугу.
Якщо клієнт знаходиться за межами України, йому варто зателефонувати живому оператору Лайф по спеціальному телефону для роумінгу. Щоб зв’язатися з консультантом, потрібно набрати номер:
Оператор не стягує плату за з’єднання, оскільки дзвінок потрібен для допомоги клієнтові. Виняток становлять випадки, коли той, хто телефонує користується сім-картою сторонньої стільникової компанії. У подібних випадках діють базові розцінки на зв’язок, встановлені компанією, яка випустила сімку.
Важливо підкреслити, що набирати номер для дзвінка потрібно виключно в міжнародному форматі (+38). В іншому випадку можливе виникнення складнощів з отриманням відповіді.
Щоб додзвонитися до контактного центру, використовуючи сім-карту стороннього оператора, достатньо скористатися телефоном 0 800 205 433. Для зв’язку з живим представником компанії Лайфселл, прослухавши голосове меню, натиснути 0 (нуль) і чекати з’єднання.
Дзвінок виявиться безкоштовним, незалежно від часу знаходження абонента на лінії (крім випадків, коли той, хто телефонує знаходиться за кордоном). Зробивши дзвінок, потрібно слідувати порадам робота або зв’язатися з живим консультантом, скориставшись згаданим вище порядком натискання клавіш.
Також при використанні сім-карти сторонньої стільникової компанії можна відвідати сайт Lifecell і скористатися онлайн-чатом.
В такому випадку платити доведеться лише за інтернет, але, з огляду на те, що більшість сучасних операторів надають клієнтам безліміт, ніяких складнощів не виникне.