Як замовити пакет послуг на Лайф повторно
Активним користувачам смартфонів і планшетів оператор мобільних послуг України Lifecell надає різні інструменти, що дозволяють залишатися на зв’язку і мати доступ в Інтернет в будь-якій ситуації. Однією з таких опцій є можливість замовити пакет послуг на Лайф і внести оплату за нього повторно, при цьому гнучка система тарифікації дозволить істотно заощадити.
Содержание
Навіщо потрібно позачергове списання коштів
Необхідність замовити додатковий пакет позачергово виникає у тих абонентів life, які активно використовували мобільні послуги (дзвінки, смски, Інтернет-трафік) і вичерпали ліміт свого пакета завчасно.
Можливі такі ситуації:
- пакет витрачено повністю;
- закінчився обсяг однієї або декількох послуг.
У тому випадку, якщо користувачеві необхідна дана опція, не потрібно чекати закінчення місяця. За допомогою послуги повторного замовлення абонент самостійно може замовити необхідні пакети або повністю оновити свій тариф. При цьому хвилини, що залишилися в пакеті, смс і СБ не обнуляються, а переходять в новий, що дозволяє значно заощадити (до 15 гривень).
Умови повторної активації тарифу Lifecell
Щоб вдруге активувати тариф Лайф, необхідно набрати USSD-запит *700# і кнопку виклику, після чого набір доступних опцій пакета буде оновлено. Послуга, що дозволяє повторно активувати доступні параметри тарифу, надається безкоштовно, а додатковий набір опцій оплачується за зниженими цінами:
Тарифний план | Стандартна вартість | Вартість при позачерговому замовленні |
---|---|---|
Абсолютна свобода - пакет S - пакет M - пакет L | 85 145 200 | 75 135 185 |
Дзвінки всім | 45 | 50 |
Хайп | 75 | 65 |
Лайфхак | 99 | 99 + 30 хвилин голосових повідомлень безкоштовно |
Додатково замовлений пакет послуг оплачується при оформленні з балансу телефону.
Позачергове зняття абонплати Лайф
Для більшості тарифів Лайфсел, особливо минулих років, характерно автоматичне зняття абонентської плати в певний день місяця. Власникам таких сім-карт досить просто поповнити рахунок, не потрібно вводити інші.
Зняття абонплати Лайф поза графіком платежів необхідно в наступних випадках:
- рахунок не було поповнено вчасно, плата не списалася;
- коштів на балансі не вистачає для замовлення послуги або пакета;
- сума не була списана з балансу.
Списання відбудеться тільки за умови, що раніше ця сума абонплати була оплачена користувачем.
Даний варіант не підходить для випадків, коли користувач повністю витратив виділений в рамках тарифу обсяг послуг. Самостійно знімати вартість нового пакета не потрібно, достатньо замовити його позачергове оновлення по USSD-коду *700#.
Для замовлення позачергового зняття абонплати Лайф з рахунку SIM-карти необхідно скористатися одним із способів:
- ввести USSD-комбінацію *100#,
- замовити опцію в особистому кабінеті на сайті оператора;
- через мобільний додаток Мій Lifecell;
- звернутися до консультанта за телефоном безкоштовної лінії 5433.
Що робити при виникненні проблем
- Якщо абонплата не була списана з технічних причин, варто дочекатися повторного автоматичного списання (щодня, з 00:00 до 00:03).
- При неможливості списання повної вартості пакета користувачам продовжують надаватися послуги мобільного зв’язку, але за іншими цінами (залежить від тарифу).
- Для вирішення більш складних питань і коригування графіка щомісячного списання абонплати необхідно зв’язатися з фахівцями Лайф по телефону 5433 або звернутися в один з фірмових салонів зв’язку.