Щоб підключити або відключити послугу або отримати основну інформацію за своїм номером телефону, не обов’язково дзвонити оператору. Досить використовувати USSD-запити Лайф. Принцип їх використання нічим не відрізняється від традиційних СМС-повідомлень, але спілкування в даному випадку відбувається між абонентом і оператором.
Для чого потрібні швидкі коди
Абоненту не завжди зручно звертатися в сервісну підтримку по телефону або в онлайн-чат. Тим більше, в регіонах консультаційна підтримка не завжди доступна і додзвонитися до фахівця можна тільки з величезними зусиллями. Набагато легше і зручніше скористатися USSD кодами Life Украина.
*111#* | Перевірка балансу |
*161# | Дізнатися свій номер і тариф |
*700# | Позачергове зняття грошей і нарахування пакету послуг |
*121# | Залишок пакетних хвилин, SMS, Інтернету та ін |
*122# | Перевірка дати активації номера |
*112# | Меню управління послугами |
*133# | Зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
*124# | Меню послуг |
*478# | перехід на тариф «Гнучкий Лайф» |
*575# | перехід на тариф «Смарт Лайф» |
*585# | перехід на тариф «Вільний Лайф» |
*595# | перехід на тариф «Platinum Лайф» |
*510*1# | Перехід на «Гаджет Смарт» |
*510*2# | Перехід на «Гаджет Планшет» |
*510*3# | Перехід на «Гаджет Роутер» |
*226# | послуга lifecell Відео |
*117*1# | Інфо за послугою Додаткові гроші |
*123*2547# | Активувати АОН Lifecell |
*123*7# | Послуга Інтернет тиждень |
*111*80XXXXXXXXX* сума# | Замовлення переказу коштів |
*124*3*380XXX XXXXXX# | Запит "Передзвони мені" |
*160# | Подивитися дату і час |
**21*номер# | переадресація повна |
**67*номер# | переадресація "лінія зайнята" |
**61*номер# | переадресація "Не встиг підняти трубку " |
**62*номер# | переадресація "Поза зоною досяжності " |
##002# | скасування всіх переадресаций |
Якщо вам необхідна перевірка рахунку, зміна тарифу або підключення послуги, а також для участі в акціях, які проводить мобільний оператор, просто наберіть комбінацію цифр і відповідь прийде на ваш телефон в лічені секунди. Така швидкість обміну інформацією можлива завдяки відсутності проміжної бази.
Класифікація USSD-запитів
Кожен мобільний оператор пропонує абонентам великий набір команд, за допомогою яких можна отримати важливу і корисну інформацію про свій тарифний план, залишок на рахунку.
Щоб не заплутатися в кодах, пропонуємо ознайомитися з їх класифікацією:
- загальні команди;
- підключення тарифів або зміна тарифного плану;
- послуги;
- додаткові 3G пакети;
- акції.
USSD-запити Лайфселл – допоможуть заощадити час і швидко отримати необхідну інформацію від мобільного оператора.
Звичайно, запам’ятати повний список команд неможливо, їх багато, тому ми оформили для вас таблицю, якою ви зможете користуватися в будь-який момент.