Як перейти на Лайф зі збереженням номера

Перехід на Лайф зі збереженням номера (MNP) – законне право кожного абонента. Але, щоб скористатися ним, потрібно закріпити телефонний номер за собою. Без цього у абонента не буде права на звичну комбінацію, а тому перенесення виявиться неможливим.

Тобто, користувачам потрібно підготуватися. На щастя, єдиною трудністю, з якою зіткнуться клієнти мобільних компаній, виявиться необхідність почекати. Кожен етап закріплення номера за собою і його подальшого перенесення вимагає часу.

Прискорити процес практично неможливо, тому абонентам варто набратися терпіння і не намагатися обдурити систему.

Переваги послуги MNP від Lifecell

як перейти з Водафон на Лайф зі збереженням номера

Перехід на Lifecell зі збереженням номера не відрізняється від переходу до інших стільникових компаній України. Це пов’язано з тим, що даний процес строго регламентований і не може змінюватися операторами в односторонньому порядку. Тобто, абонентам потрібно придивитися до переваг обслуговування в Life, а не плюсів послуги MNP.

Як перейти з Водафон на Лайф зі збереженням номера

Щоб перенести звичний номер Vodafone на Lifecell, потрібно:

  1. зареєструвати номер на своє ім’я;
  2. подати заявку на перенесення (в офісі Life або на офіційному сайті компанії);
  3. почекати схвалення;
  4. відвідати з паспортом салон зв’язку і забрати сім-карту.

Варто підкреслити, що заявки розглядаються від 3 до 30 днів, точний час залежить від того, наскільки швидко Водафон перевірить абонента.

Якщо у користувача ще не зареєстрований номер, доведеться:

  1. отримати електронний підпис;
  2. відвідати особистий кабінет на сайті того оператора, якому належить номер;
  3. подати заявку на реєстрацію (потрібен паспорт або інший документ, що засвідчує особу).

Важливо підкреслити, що при реєстрації номера від абонентів потрібна уважність, оскільки допущені помилки і друкарські помилки здатні помітно ускладнити перенос.

перейти з Київстару на Лайф зі збереженням номера

З Київстару

Щоб перенести номер Київстар на Лайф, доведеться зробити ті ж дії, що вказані вище. При цьому абоненти можуть отримати відмову в перенесенні у випадках:

  • заборгованості перед поточним оператором зв’язку;
  • відсутність реєстрації номера;
  • появи помилок і друкарських помилок при заповненні заявки на перенесення або реєстрацію;
  • подачі заявки на перенесення номера відразу в кілька різних стільникових мереж;
  • частої зміни операторів (частіше 1 разу на 30 діб);
  • спроб шахрайства;
  • реєстрації номера на іншу людину.