Як перейти на Лайф зі збереженням номера
Перехід на Лайф зі збереженням номера (MNP) – законне право кожного абонента. Але, щоб скористатися ним, потрібно закріпити телефонний номер за собою. Без цього у абонента не буде права на звичну комбінацію, а тому перенесення виявиться неможливим.
Тобто, користувачам потрібно підготуватися. На щастя, єдиною трудністю, з якою зіткнуться клієнти мобільних компаній, виявиться необхідність почекати. Кожен етап закріплення номера за собою і його подальшого перенесення вимагає часу.
Прискорити процес практично неможливо, тому абонентам варто набратися терпіння і не намагатися обдурити систему.
Содержание
Переваги послуги MNP від Lifecell
Перехід на Lifecell зі збереженням номера не відрізняється від переходу до інших стільникових компаній України. Це пов’язано з тим, що даний процес строго регламентований і не може змінюватися операторами в односторонньому порядку. Тобто, абонентам потрібно придивитися до переваг обслуговування в Life, а не плюсів послуги MNP.
Як перейти з Водафон на Лайф зі збереженням номера
Щоб перенести звичний номер Vodafone на Lifecell, потрібно:
- зареєструвати номер на своє ім’я;
- подати заявку на перенесення (в офісі Life або на офіційному сайті компанії);
- почекати схвалення;
- відвідати з паспортом салон зв’язку і забрати сім-карту.
Варто підкреслити, що заявки розглядаються від 3 до 30 днів, точний час залежить від того, наскільки швидко Водафон перевірить абонента.
Якщо у користувача ще не зареєстрований номер, доведеться:
- отримати електронний підпис;
- відвідати особистий кабінет на сайті того оператора, якому належить номер;
- подати заявку на реєстрацію (потрібен паспорт або інший документ, що засвідчує особу).
Важливо підкреслити, що при реєстрації номера від абонентів потрібна уважність, оскільки допущені помилки і друкарські помилки здатні помітно ускладнити перенос.
З Київстару
Щоб перенести номер Київстар на Лайф, доведеться зробити ті ж дії, що вказані вище. При цьому абоненти можуть отримати відмову в перенесенні у випадках:
- заборгованості перед поточним оператором зв’язку;
- відсутність реєстрації номера;
- появи помилок і друкарських помилок при заповненні заявки на перенесення або реєстрацію;
- подачі заявки на перенесення номера відразу в кілька різних стільникових мереж;
- частої зміни операторів (частіше 1 разу на 30 діб);
- спроб шахрайства;
- реєстрації номера на іншу людину.