Послуга “Другий номер” від Lifecell

За необхідності конфіденційності можна отримати додатковий номер Лайф. Оператор дає можливість здійснювати дзвінки за допомогою єдиної сім-карти, поділяючи коло спілкування на «своїх» та «чужих».

Особливості послуги Другий номер від Лайф

Другий номер Лайф дозволяє спілкуватися без обмежень. Оформлення проводиться за кілька секунд, послуга призначена для постійних клієнтів оператора. Опція допомагає зберегти основний телефонний номер у таємниці від випадкових знайомих, рекламних компаній, нав’язливих колег.

Якщо при вхідному дзвінку першими цифрами йдуть «878», це говорить про те, що дзвонять на «другий номер». Аналогічно здійснюються вихідні запити від власника сім-картки – з додаванням вказаних символів перед кодом оператора.

Абонентам доступний лише єдиний «другий номер», використання кількох одночасно неможливе. За бажання його можна змінити на новий, перемикання йде за стандартною заявкою на запит. Перенесення мобільних номерів у рамках MNP до іншого постачальника зв’язку неможливе через особливості програми.

послуга додатковий номер лайф

Кому може знадобитися додатковий номер

Другий номер на lifecell необхідний:

  • для робочих питань – спілкування із колегами, клієнтами;
  • продаж через інтернет – покупцям буде доступний не основний, а вторинний;
  • особистого життя – при знайомствах на спеціальних сайтах, різноманітних заходах;
  • реєстрації у програмах лояльності – отримання інформації про акції, дзвінки консультантів;
  • замовлень в онлайн-магазинах – для консультантів, кур’єрів основний номер буде прихований;
  • створення безлічі акаунтів у соціальних мережах.

Абонентам Лайфселл доступні вхідні, вихідні дзвінки, SMS та інші опції в рамках стандартного обслуговування сім-карти.

Основний номер зберігається для важливих контактів, вторинний допомагає уникнути нав’язливої реклами, дзвінків від колл-центрів, що пропонують свої товари.

Вартість

Оплата послуги відбувається кожні 30 діб, коштує 30 гривень. При нестачі коштів на рахунку додатковий день користування вторинним номером коштуватиме 1,5 гривень. Право на часткову оплату надається абонентам, які використовують сервіс більше одного календарного місяця.

Вся інформація про зміни у тарифних планах та вартості знаходиться на офіційному сайті мобільного оператора.

Як замовити послугу “Другий номер” на Lifecell

Замовити опцію можна через USSD-запит *878#. Підключення відбувається за кілька секунд з миттєвою активацією. Послуга розрахована на невизначений термін, відключити сервіс можна в будь-який час. Основний номер зміни не торкаються, укладати ще один договір на обслуговування з мобільним оператором не потрібно. При підключенні дається будь-який вільний номер, вибрати певний неможливо.

Послуга тимчасово недоступна для абонентів VoLTE. Вона функціонує за умов індивідуальних тарифних планів, при використанні додатковий номер використовує основний тариф.