Автооплата від Lifecell

Послуга автооплати на lifecell передбачає автоматичну плату за користування зв’язком за тарифним планом за допомогою банківської картки. Абоненти компанії можуть користуватися сервісом на умовах підписки з контактом на 30 діб або 4 тижні, залежно від тарифу.

Як працює Автооплата

За добу до призначеного часу оплати мобільного телефону з банківської картки забирається сума, зазначена для автоматичного розрахунку з постачальником послуг. Платіж відбувається за розкладом тарифного плану, кожні 30 днів або 4 календарні тижні.

Управління сервісом проходить цілодобово через мобільний додаток компанії, у блоці “автооплати”.

послуга автооплата lifecell

Переваги

Позитивні сторони сервісу пов’язані:

  • із можливістю підключити безкоштовно без комісії;
  • кешбеком чи бонусом у 10% за перші три відрахування коштів собі;
  • автоматичною платою за 10 номерів для рідних України.

Оплачується без додаткових комісійних зборів.

Як увімкнути / вимкнути Автооплату

Налаштувати автооплату на Лайфі можна за допомогою стандартного алгоритму:

  • відкривається мобільний додаток оператора зв’язку Лайфселл;
  • користувач переміщається у профіль, розташований зверху у лівому кутку;
  • переходить у блок «карток та автоматичної оплати»;
  • переміщається в «автооплату» та натискає на ярлик «додати номер»;
  • вибирає номер для підключення послуги;
  • у разі потреби вказує суму вторинного поповнення – при завершенні хвилин, покладених за тарифним планом та необхідності дзвінків;
  • вибирає чи додає банківську картку;
  • підтверджує або прописує електронну адресу.

При зміні початкового тарифного плану розклад автоматичної оплати з пакетом послуг оновлюється в автоматичному режимі. Якщо він замовляється раніше часу, то сервіс проводить оновлення дати до наступного списання грошей із банківської картки за розкладом тарифу.