Автооплата від Lifecell
Послуга автооплати на lifecell передбачає автоматичну плату за користування зв’язком за тарифним планом за допомогою банківської картки. Абоненти компанії можуть користуватися сервісом на умовах підписки з контактом на 30 діб або 4 тижні, залежно від тарифу.
Як працює Автооплата
За добу до призначеного часу оплати мобільного телефону з банківської картки забирається сума, зазначена для автоматичного розрахунку з постачальником послуг. Платіж відбувається за розкладом тарифного плану, кожні 30 днів або 4 календарні тижні.
Управління сервісом проходить цілодобово через мобільний додаток компанії, у блоці “автооплати”.
Переваги
Позитивні сторони сервісу пов’язані:
- із можливістю підключити безкоштовно без комісії;
- кешбеком чи бонусом у 10% за перші три відрахування коштів собі;
- автоматичною платою за 10 номерів для рідних України.
Оплачується без додаткових комісійних зборів.
Як увімкнути / вимкнути Автооплату
Налаштувати автооплату на Лайфі можна за допомогою стандартного алгоритму:
- відкривається мобільний додаток оператора зв’язку Лайфселл;
- користувач переміщається у профіль, розташований зверху у лівому кутку;
- переходить у блок «карток та автоматичної оплати»;
- переміщається в «автооплату» та натискає на ярлик «додати номер»;
- вибирає номер для підключення послуги;
- у разі потреби вказує суму вторинного поповнення – при завершенні хвилин, покладених за тарифним планом та необхідності дзвінків;
- вибирає чи додає банківську картку;
- підтверджує або прописує електронну адресу.
При зміні початкового тарифного плану розклад автоматичної оплати з пакетом послуг оновлюється в автоматичному режимі. Якщо він замовляється раніше часу, то сервіс проводить оновлення дати до наступного списання грошей із банківської картки за розкладом тарифу.